torsdag den 3. april 2014

Kort fortalt

Der har været ret stille på bloggen her i det seneste stykke tid. Sagen er simpelt hen den, at det bliver sværere og sværere at finde på noget som jeg tror at I vil synes om at læse... Jeg vil jo gerne gøre dem der læser med, glade!

Vi har haft et par besøg, af en af mine veninder helt tilbage fra Efterskolen og hendes familie samt to gymnasiepiger fra nordsjælland der boede hos os en uge under deres studietur.

De sidstnævnte piger var med hele deres gymnasieklasse på studietur her i Singapore, og de blev alle indlogeret hos familier på Sentosa (øen vi bor på). Det var af rent praktiske årsager, men det var jo også fint da de så kunne ses alle sammen.

Pigerne var simpelthen så søde at have boende! Søde at snakke med og super med Alexander. Saga nåede aldrig rigtig at varme op over for dem. Alexander snoede dem om sin lillefinger og fik dem til at lege dinosaurer, køre racerløb og læse (alt for mange) godnathistorier!

Jeg havde i mit stille sind håber på at vi skulle være cool og være unge med de unge, lige indtil det gik op for mig at jeg er dobbelt, DOBBELT, så gammel som dem, og at jeg nok er nogle år for moden til at lege ung med gymnasieelever! Men så fik jeg prøvet at være gammel med de unge... Og det var da også en oplevelse.

Jeg spurgte både min efterskoleveninde og de to piger om de ville skrive et lille indlæg til bloggen, og begge parter gik med til det. Og nu kommer der lige et lille stik til Michala, da der endnu ikke er kommet noget fra den side endnu. Til gengæld fik jeg i dag en sød mail fra pigerne med et indlæg som jeg lægger på bloggen i morgen.



2 kommentarer:

  1. Tak for en skøn skøn blog. Dejlig læsning og god inspiration. Vi flytter til SG om 14 dage og tager imod de mange råd og erfaringer med kyshånd. Mvh Anne, Århus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for at du kan lide at læse med. Og tillykke med jeres flytning til Singapore. Du er velkommen til at kontakte mig hvis du har nogen spørgsmål eller noget :)

      Slet