søndag den 6. april 2014

Det store spørgsmål

Hvad vil I gerne læse om?

Jeg synes, som tidligere beskrevet, at det kan være lidt svært at finde ud af hvad jeg skal skrive om. Der er ikke så mange førstehåndsindtryk efter et år, der er ikke så mange ting der overrasker mig, trafikken er til stadighed til stor irritation, men det kan jeg jo ikke blive ved med at skrive om!

Tilbage er en masse familiebilleder og små fortællinger fra hverdagen. Men er det specielt spændende at læse om? Er der nogen læsere til indlæg om sportsdag på Alexanders skole, en museumstur eller en weekend ved poolen?

Jeg vil meget gerne være kreativ med mine indlæg, men jeg har brug for noget inspiration. Så nu rækker jeg hånden ud og håber I vil melde tilbage med nogle ideer til hvad i gerne vil læse om her på bloggen.

Jeg har allerede en tanke om en lille rundtur i vores dejlige lejlighed som et af de kommende indlæg, så hvis I er nysgerrige for at se hvordan vi bor, så kan i glæde jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar